ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ
{[{jc.cart.data.item_count}]} Προϊόν Προϊόντα
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας!
{[{ item.product_title }]}
{[{ item.variant_title }]}
{[{ item.price }]}
{[{ item.original_price }]}
ΣΥΝΟΛΟ
{[{ jc.cart.data.total_price }]}
{[{jc.cart.data.total_discount}]}
ΠΡΟΪΟΝΤΑ SNOWBOARD & SKI
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ
{[{jc.cart.data.item_count}]} Προϊόν Προϊόντα
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας!
{[{ item.product_title }]}
{[{ item.variant_title }]}
{[{ item.price }]}
{[{ item.original_price }]}
ΣΥΝΟΛΟ
{[{ jc.cart.data.total_price }]}
{[{jc.cart.data.total_discount}]}

Επιστροφές

Η πολιτική μας διαρκεί 14 ημέρες. Εάν έχουν περάσει 14 μέρες από την αγορά σας, δυστυχώς δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή.

Για να δικαιούστε επιστροφή, το στοιχείο σας πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και υπό την ίδια κατάσταση που το λάβατε. Πρέπει επίσης να βρίσκεται στην αρχική συσκευασία.

Για να ολοκληρώσετε την επιστροφή σας, χρειαζόμαστε μια απόδειξη ή μια απόδειξη αγοράς.

Μην στείλετε την αγορά σας πίσω στον κατασκευαστή.

Επιστροφές (εφόσον υπάρχουν)
Μόλις ληφθεί η επιστροφή σας και επιθεωρηθεί, θα σας στείλουμε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να σας ειδοποιήσουμε ότι λάβαμε το επιστρεφόμενο στοιχείο σας. Επίσης, θα σας ειδοποιήσουμε για την έγκριση ή την απόρριψη της επιστροφής χρημάτων.
Εάν είστε εγκεκριμένοι, τότε η επιστροφή σας θα εφαρμοστεί αυτόματα στην πιστωτική σας κάρτα ή στον αρχικό τρόπο πληρωμής σας εντός ορισμένου αριθμού ημερών.

Λανθασμένες ή καθυστερημένες επιστροφές (εάν υπάρχουν)
Εάν δεν έχετε ακόμη λάβει επιστροφή χρημάτων, ελέγξτε πρώτα τον τραπεζικό σας λογαριασμό ξανά.
Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την εταιρεία πιστωτικών καρτών, μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος για να σας επιστραφεί επισήμως η επιστροφή χρημάτων.
Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας. Υπάρχει συχνά κάποιος χρόνος επεξεργασίας πριν από την αναγγελία επιστροφής χρημάτων.
Αν έχετε κάνει όλα αυτά και εξακολουθείτε να μην έχετε ακόμη λάβει την επιστροφή χρημάτων, επικοινωνήστε μαζί μας στο snowtechgr@gmail.com.

Στοιχεία πώλησης (κατά περίπτωση)
Μόνο τα αντικείμενα τακτικής αξίας μπορεί να επιστραφούν, δυστυχώς τα στοιχεία πώλησης δεν μπορούν να επιστραφούν.

Ανταλλαγές (εάν υπάρχουν)
Αν αντικαθιστούμε αντικείμενα μόνο αν είναι ελαττωματικά ή έχουν υποστεί ζημιά. Εάν πρέπει να το ανταλλάξετε για το ίδιο αντικείμενο, στείλτε μας ένα email στο snowtechgr@gmail.com και στείλτε το στοιχείο σας στη διεύθυνση:
SnowTech,
Ανατολικής Θράκης 7
Νέα Χιλή, 68100
Αλεξανδρούπολη.
+30 697 2356 440

Δώρα
Εάν το στοιχείο έχει επισημανθεί ως δώρο όταν αγοράζεται και αποστέλλεται απευθείας σε εσάς, θα λάβετε μια πίστωση δώρου για την αξία της επιστροφής σας. Μόλις ληφθεί το επιστρεφόμενο στοιχείο, θα σας αποσταλεί ένα πιστοποιητικό δώρου.

Αν το στοιχείο δεν έχει επισημανθεί ως δώρο όταν αγοράστηκε ή ο δωρητής δώρων είχε παραδώσει την παραγγελία στον εαυτό του για να σας δώσει αργότερα, θα στείλουμε μια επιστροφή στον δωρητή δώρων και θα μάθετε για την επιστροφή σας.

Αποστολή
Για να επιστρέψετε το προϊόν σας, θα πρέπει να αποστέλλετε το προϊόν σας στο:
SnowTech,
Ανατολικής Θράκης 7
Νέα Χιλή, 68100
Αλεξανδρούπολη
+30 697 2356 440

Θα είστε υπεύθυνοι για την πληρωμή των δικών σας εξόδων αποστολής για την επιστροφή του στοιχείου σας. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται. Εάν λάβετε επιστροφή χρημάτων, το κόστος επιστροφής θα αφαιρεθεί από την επιστροφή χρημάτων.

Ανάλογα με τον τόπο κατοικίας σας, μπορεί να διαφέρει ο χρόνος που μπορεί να χρειαστεί για να φτάσει σε εσάς το ανταλλασσόμενο προϊόν.

Εάν στέλνετε ένα στοιχείο πάνω από 75, θα πρέπει να εξετάσετε τη χρήση μιας παρακολούθησης αποστολής ή την αγορά ναυτιλιακής ασφάλειας. Δεν εγγυόμαστε ότι θα λάβουμε το προϊόν σας.